Tou nejlepší volbou pro nejnižší cenou, cvičení, sportovní a fitness oblečení myastre.cz koupit oblečení
Měny:
 

Shipping & Returns

Přijímání mezinárodních objednávek trvá 4-8 pracovních dnů. Obecně platí, že celková doba zpracování a odeslání se rovná celkové době dodání. Doba zpracování se obvykle pohybuje od 24 hodin do 2 dnů. Doba zpracování zahrnuje přijetí vaší objednávky, přenos informací do příslušného skladu, balení a odeslání zboží. Po dokončení léčby začíná uvolňování. Doba odeslání je doba přepravy kurýra ze skladu na adresu doručení.

Mezinárodní doprava

Nabízíme expresní přepravní přepravní box s potvrzením o pojištění a sledování. K dodání obvykle trvá 4-8 pracovních dnů. 24-48 přesčasů na zpracování času a může trvat až 48 dalších hodin, pokud potřebujeme kontaktovat zpracovatele plateb za účelem ověření kreditní kartou.

Za poplatky za celní poplatky za každou zemi nebudeme odpovídat. Za veškeré mezinárodní výnosy a výměny účtujeme plnou cenu. * U balíků nevyžádaných nebo vrácených kvůli neúplné adrese budou skutečné náklady na dopravu odečteny z refundace.

* Pokud vaše objednávka nedorazí včas, může dojít ke zpoždění v důsledku vlastní kompenzace pro vaše země. Neváhejte nás kontaktovat e-mailem, abychom vám pomohli kdykoli najít váš balíček.

Sledování objednávky

Sledování objednávek je k dispozici na stránce Můj účet nebo po odeslání objednávky můžete odeslat odkaz na sledování s číslem sledování e-mailem. Pokud se vaše objednávka objeví pozdě, měli byste vzít v úvahu následující body:

* Doručení probíhá pouze ve všední dny od pondělí do pátku.

* V některých svátcích, které dopravci nesbírají ani nepřepravují.

* Prosím, kontaktujte nás pro další pomoc.

Reklamační řád

Jsme odhodláni prodávat vysoce kvalitní výrobky, které doufáme, že budete rádi používat, ale také víme, že z nějakého důvodu může být čas, kdy musíte vyměnit nebo vrátit něco, co jste si koupili. Ujistěte se, že před použitím a instalací pečlivě zkontrolujte své položky. Doporučujeme také, abyste si uvědomili, že máte potvrzení nebo objednávkové číslo, které je uvedeno na potvrzení objednávky nebo na dodacím balení, protože v případě jakýchkoli následných otázek budete potřebovat doklad o koupi.

Kdybych změnil názor ...

Vadné položky

Položky budou zkontrolovány naším týmem hodnocení produktů a pokud je zboží považováno za vadné kvůli výrobní nebo tkaninové závadě, naše stránky budou vráceny nebo nahrazeny bez dodatečných poštovních poplatků. Pokud se nepovažuje za vadnou, nebude mít nárok na výměnu nebo vrácení peněz za tento typ vrácení.

výměna

* Všechny mezinárodní přihlášky by měly být vráceny do 30 dnů od obdržení objednávky.

* Poplatky za přepravu za mezinárodní výměny platí zákazník (pokud nebyla chyba způsobena námi). Veškeré daně, poplatky nebo daně, které musí být zaplaceny za vrácené položky, nese výhradní odpovědnost zákazníka.

Pokyny pro návrat

Pro návrat položky postupujte podle následujících pokynů:

Pošlete nám e-mail s uvedením důvodů pro návrat nejdříve, naši pracovníci podpory vám poskytnou adresu pro doručení.

Buďte opatrní při rozbalení a přebalování vašich produktů.

Přiložte prosím kus papíru, který obsahuje následující informace:

* Naše jméno objednané na našich webových stránkách.

* Číslo objednávky

* Zadejte důvod vrácení položky

* E-mailovou adresu, kterou jste si objednali na našich webových stránkách.

Vložte tento kus papíru a produkt, který se má vrátit, do balíku a pošlete nám. Zadejte číslo sledování po odeslání zpět. Nezodpovíme se za vrácení zboží, které je při přepravě ztraceno. Pokud vás to zajímá, doporučujeme Vám odeslat zboží doporučeným dopisem a uchovat si důkaz o vyslání.

Vyřešit váš problém

Máte-li otázky týkající se shromažďování vašich osobních údajů a použití jakýchkoli dotazů, neváhejte a kontaktujte nás. Vaši žádost nebo stížnost zpracujeme co nejdříve.

Back

Copyright @2017 www.myastre.cz Inc. Boty online - Nová kolekce Jaro / Léto 2017‎

Dámská a pánská obuv. boty levně. Dámské boty Outlet.